estherbijpippi.reismee.nl

Even een update

Hoi allemaal!!

Mega drukke dagen gehad, daarom een paar dagen over geslagen. Heb de laatste paar dagen vaak alleen alle werkzaamheden gedaan zodat Tamara haar mails en de administratie bij kom werken. Laatste dagen 12 uur gewerkt en daarna gelijk mijn bedje in.

Maandag zijn Tamara Bowie(hond) en Eefje(hond) naar de Sint Joris baai geweest in de siësta om lekker te genieten van het zonnetje en de rust. Ingesmeerd met factor 50. Niet heel slim maar in slaap gevallen in de zon?

Na twee uurtjes naar huis om weer te gaan werken, savonds in de douche prikte het overal, ik keek in de spiegel en zag er een kreeft staan... vandaag nog last van. Gelukkig staat hier overal aloe vera, dus vanmiddag even geplukt en opgesmeerd.

Hopelijk kan ik vannacht iets beter slapen. Vannacht was er namelijk een grote brand op het eiland die ik vanaf mijn slaapkamer goed kon zien. Geen sirenes gehoord dus maakte me een beetje druk. De volgende ochtend nagevraagd aan Tamara hoe dat zat, ze zei: de brandweer hier is heel laks, als er een brand is in de natuur dan gaan ze er maar vanuit dat t zelf weer uitgaat, hiervoor komen ze hun bed echt niet uit.. heel apart, de bewoners die in de buurt wonen van de brand moeten dat zelf maar oplossen. Ben blij dat ze in Nederland wel gewoon komen als je belt?

Verder veel foto’s gemaakt van de honden en lekker geknuffeld met ze, tussendoor natuurlijk wel hard werken.
vanavond sushi gegeten met 2 vriendinnen van Tamara. En nu lekker naar bed, ben erg moe.

Spreek jullie snel weer!??

Reacties

Reacties

Henrie

Fijn dat je het naar je zin hebt mooi al je berichtjes en foto’s ??

Karin Nooijen

Zit je nog in Curaçao?

Esther Wolfs

Nee ik ben thuis en blijf thuis ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!