estherbijpippi.reismee.nl

Dag 4 en 5

halllooootjes iedereen,

vandaag even twee dagen in een.. heb het vrijdag erg druk gehad. Smorgens vroeg begonnen met de paarden en ezels de varkens en kippen eten gegeven, en hun poepjes geschept. Ook heb ik voor de eerste dag de honden gedaan. De paddocks waar ze in zitten poep vrij gemaakt en schoon water geven en natuurlijk hun zwembadje schoonmaken en vullen met vers water. Welzijn van de dieren staat hier op nummer 1! Ze krijgen twee keer per dag eten en twee keer per dag nieuw drinkwater. Natuurlijk moest ik in elke tuin even knuffelen met de hondjes... heerlijk werk! In het tabblad foto’s heb ik verschillende kiekjes van de honden neergezet. Om 15:00 moesten we twee angstige honden vangen die terug gingen naar hun baasje.. ze zaten hier in de opvang. Wat een werk was dat, maar na een half uurtje met behulp van worst en lasso’s was t ons gelukt en konden ze terug naar hun eigenaren. Savonds de paarden, ezels, varkens, en kippen gevoerd en weer poepjes geschept. Ook weer de ronde hondenpaddocks gedaan.

Zaterdag:

Vandaag weer om 7:00 begonnen met een iets andere routine. Alle hondjes in de verschillende paddocks mochten vrij spelen in het paddock paradijs... heerlijk om te zien hoe ze met elkaar aan het rennen en spelen waren. Een groep honden eruit en dan snel de paddock schoonmaken en dan mochten ze weer naar hun paddock. Ze hadden ongeveer 15 min per groep op de grote vlakte. Smiddags lekker siësta en om 15:00 weer begonnen. Weer dezelfde routine als elke dag.

Daarna heerlijk Burger King gegeten, wel allemaal iets anders dan in Nederland maar wel lekker. Ook eindelijk wat vlees gegeten en dat deed me best goed. Tamara mijn baas is namelijk vegetarisch dus was wel weer even lekker..

Morgen zondag, en weer werken!

Moon

Leuk Esther! Succes nog daar ?