estherbijpippi.reismee.nl

Dag 3

Vandaag begonnen met werken om 6:00. Eerst de paardjes en ezels gevoerd en vervolgens poepjes geschept. Daarna alle honden die in de opvang zitten uitgelaten. Om 12:00 richting Papagayo Beach samen met Tamara en haar hondje Bowy. Ik moest daar een antigeen test laten doen, het is namelijk verplicht in Curaçao om dat de derde dag van aankomst te doen. Na een half uur had ik de uitslag al: NEGATIEF! We zijn met een omweg weer terug naar huis gereden. Eenmaal thuis aangekomen hebben we nog een uurtje kunnen genieten van de siësta, lekker even op bed gelegen. Om 15:00 begonnen met werken. Tamara en ik gingen samen foto’s maken van alle hondjes voor de eigenaren, baasjes op afstand en foto’s gemaakt van de hondjes die op de website komen om geadopteerd te kunnen worden. Om 16:30 kwamen er mensen hun honden en kat ophalen die in de opvang zaten. Daarna heb ik de paarden, ezels, kippen en varkens gevoerd en poepjes geschept. Vandaag veel lol gehad met Tamara (eigenaar), super leuke dag gehad. Morgen in de siësta even de foto’s op de laptop zetten en bewerken, dus deze volgen nog. Vanavond heerlijke lasagne gegeten, wel iets anders als in Nederland, maar toch lekker genoten.

Nu lekker optijd naar bed want heb gisternacht niet zo lekker geslapen.

Tot morgen!

Henrie

Goed bezig Esther fijn dat je het naar je zin hebt geniet er vol van ?