estherbijpippi.reismee.nl

Dag 2

Vanmorgen om 6;50 ging mijn wekker. Om 7:00 begonnen met poepjes scheppen in de weien en paddock paradijs. Meer spannends kan ik helaas niet vertellen haha.. wel dat dit een enorme zware klus is! Smorgens om 7:00 is het namelijk al 27 graden, om 9:00 29 graden en dan komt de sterke zon door. Het is heel zwaar werken van 9 tot 11 omdat de temperatuur dan eigenlijk niet te doen is, ook sta je op een hele grote open vlakte poep te scheppen. Dus dat is eventjes doorbijten.

Nu siësta om 11:30, weer contact gehad met t thuisfront en tijd gehad om veel mensen te spreken via app. Nu ga ik nog even lekker genieten van de siësta. En zal vanavond dit bericht aftypen van wat ik gedaan heb na de siësta !

Om 15:00 begonnen met de paarden hooi geven en de andere beestjes verzorgd. Om 16:00 alle paarden verzameld op de poetsplek gezet want we hadden weer een wandeling met de paarden naar het water. Om 16:30 waren de toeristen er en zijn we naar het water gelopen met de paarden, na een heerlijke wandeling met veel wind kwamen we bij aan bij de zwemplek. Daar een uur gezwommen met de paarden en de toeristen en toen snel weer naar huis want het is al heel vroeg donker, 19:00 al! Omdat de werkzaamheden nog niet klaar zijn hebben we doorgewerkt tot 20:30. Nu zitten we heerlijk aan tafel bij te kletsen en hebben heerlijk pizza besteld !

Tot morgen!

José Reijnen

Wat leuk Esther, om je te volgen. Veel succes en werkplezier. Zet um op.

Henrie

Gaat je vast lukken even wennen aan het temperatuurtje en poepies? horen erbij ?

Miranda

Esther.. wat fijn voor je.. heel veel plezier ??

Lotte

Heel veel werkplezier gewenst Esther!! Ik ga je volgen?

Marian

Leuk Esther om je avontuur te volgen. Veel plezier ?

Willy

Heel veel fun daar en optijd smeren wa